I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Eveliina med två i - 11 februari 2012 15:26

Det var superkul att träffa Anna igen, även om det bara blev korta stunder (för att jag behövde åka hem och äta -.-').   Fick försenade supersöta julklappar av henne, ett örngott och en handduk. Tack gumman!    


 

Presenterna från Anna.  


Nu till en annan sak: Blir bara så TRÖTT på alla löjliga regler som jag måste hålla. Att ha en timmas vila efter avslutat huvudmål, att jag måste klä mig varmt, att ta det så jobbigt lugnt! Fick inte ens dammsuga av mamma för att hon säger att det är för ansträngande! Trodde jag skulle explodera! Hatar alla dessa regler och känna mig så instängd och som om jag inte har något att säga till om! Man kan lägga upp för mycket mat på tallriken men jag kan inte säga något! Otroligt frustrerande! Hatar det här! Vill bara kunna springa ifrån allting, göra som jag vill! Varför ska allting vara så svårt??


/E med två i

Av Eveliina med två i - 11 februari 2012 09:25

Godmorgon! Ingen sovmorgon för mig inte. Måste gå upp klockan åtta för att äta frukost. Suck. 

Ska dra till ishallen idag och träffa Anna som jag inte sett på evigheter! Ska bli kul!  


Är typ rastlös hela tiden för att jag måste sitta still typ hela tiden. Riktigt jobbigt faktiskt! Mår dåligt av att jag inte rör på mig så mycket.  Andra skulle väl tycka det här var värsta drömläget, att bara behöva äta och vila, men för mig är det som en mardörm som jag bara väntar på att jag ska vakna upp från. Hatar min äckligt feta kropp och vill ha tillbaka den som den var innan jag lades in. Blir bara så trött på allting....


Ikväll är det ju melodifestivalen.  Tycker att det är riktigt mysigt att titta på det, även om låtarna (som förra veckan) är hemska. Får väl hoppas att det kommer bättre låtar ikväll då. 




/E me två i    

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards